Laatste voorbereidingen met ups en downs

31 juli 2011 - Rosmalen, Nederland

Leuk dat julllie mijn reisavonturen de komende maanden gaan volgen via deze reislog. Nog 11 dagen zit ik voor aanvang van mijn grote avontuur. Naar dit moment heb ik een hele tijd uitgekeken. Inmiddels heb ik mijn rugzak al klaar liggen om mijn spullen de komende week in te gaan pakken. Nog een paar last moment boodschappen en ik ben er helemaal klaar voor. Spannend de komende week is nog of mijn visa op tijd klaar zijn. Reeds vier landen zijn klaar en het Visumbureau heeft mijn paspoort nu bij de ambassade van India liggen. De visumaanvragen bij India zijn de laatste maanden aan grote uitdagingen en veranderingen onderhevig, maar ik ga er vanuit dat het toch helemaal goed gaat komen!

Visum aanvraag

Afgelopen vrijdag echter wel een grote teleurstelling moeten verwerken. Andy heeft moeten besluiten om zijn TransMongolië avontuur met mij te annuleren. Als gevolg van persoonlijke omstandigheden is hij niet in gelegenheid om mee te gaan. Dit is in de eerste plaats natuurlijk verschrikkelijk jammer en verdrietig voor Andy, maar schopt ook even mijn voorpret in de war. Ik heb echter toch besloten om het reisplan alleen voor te zetten. Ik hoop dat Andy in de toekomst nog een keer de gelegenheid heeft om het TransMongolië avontuur te beleven.

In de komende anderhalve week rond ik nog mijn werk bij Rabobank Westland af. Na ruim een half jaar op en neer gereden te hebben naar De Lier zit deze opdracht er weer op. Ik ga eerst maar eens 3 maanden van mijn verlof genieten om op 1 november weer aan een nieuwe opdracht te beginnen.

Maar nu eerst nog 11 nachtjes slagen en dan stap ik in 's-Hertogenbosch op de trein. Na een paar keer overstappen is de eerste halte Stockholm. Here I come!

1. Rianne:
    31 juli 2011
    Hoi Bas,
    ik hoop dat je ondanks de pech dat Andy niet meekan, toch een heel fijn en interessant avontuur beleeft!!
  2. Annelieke:
    31 juli 2011
    Wat een pech dat Andy niet meer mee gaat, maar wel heel stoer dat je het avontuur alleen tegemoet gaat! Ik zal Cathelijne entertainen en als we ons vervelen, dan gaan we je gewoon stolken met gezellige mailtjes;o)! Tot morgen!
  3. Jorien van der Linde:
    Alvast veel plezier gewenst, jammer dat je plannen om samen te reizen op het laatste moment zijn gewijzigd.....
    Wieweet tot ziens terwijl je je laatste boodschappen doet, anders: HEEL VEEL PLEZIER!!!!
    Geniet van je avontuur!
  4. Pascal:
    1 augustus 2011
    Wow, dat is een behoorlijk ander game plan, zeg! Rot dat het zo loopt en -het is al gezegd- wat stoer dat je alleen gaat! Zie je nog wel een dezer dagen. Nu vooral sterkte met de laatste loodjes in 't Westland...
  5. Tanja en Lex:
    2 augustus 2011
    Hey Bas,

Dat is jammer (voor Andy en voor jou zelf) dat je reismaatje niet mee kan gaan op het eerste deel. Dat maakt de reis natuurlijk enerzijds anders, maar anderzijds niet minder mooi. Nogmaals succes met je voorbereidingen!

Laat maar weten als ik nog een visumpje moet printen of zo. In kleur en net echt ;-)).

Groeten.
  6. Wim Akkermans:
    4 augustus 2011
    Hallo Bas,

dat is wel jammer dat Andy niet mee kan.
    Ik hoop voor jou dat alles op rolletjes gaat verlopen en ik wens je tot aan je vertrek alle succes toe en dat de start goed moge zijn.

Hartelijke Groet enne........ groetjes aan Cathelijne
  7. herman eshuis:
    4 augustus 2011
    Bas , ik verheug me op je verhalen en wens je heel veel reisplezier ....
  8. Berry Cuppen:
    9 augustus 2011
    Bas, heel veel plezier en levenservaring. Tot ziens bij een vervolgopdracht.