Welkom!

25 juni 2011 - Rosmalen, Nederland

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. In augustus vertrek ik met de trein richting Beijing. Via Scandinavië naar Sint Petersburg en Moskou dan daarna met de TransMongolië Express naar China te reizen. Daarna 3 weken naar Dhaka in Bangladeh om bij Vialisa vrijwilligerswerk te doen. Tot slot samen met Cathelijne naar Sikkim en Bhutan. Kom dus vanaf augustus een keertje terug en bekijk mijn reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. Carlalala:
    26 juni 2011
    Hi Bas, je reisplan klinkt helemaal geweldig! Ik ga je zeker volgen!
  2. Annelieke:
    26 juni 2011
    Heel veel plezier met alle voorbereidingen!!!
  3. Sandra:
    26 juni 2011
    Hey, héél veel plezier!!! Maar dat gaat vast lukken. Geniet van de voorbereidingen en straks van alle belevenissen! Wij genieten mee vanaf de zijlijn...
  4. René:
    27 juni 2011
    Hé Bas! Ziet er goed uit, leuk om je te volgen! Heel veel plezier -> geniet er van!
  5. Henk Reijnders:
    27 juni 2011
    Dag Bas, wat een spannend avontuur! Ik ga je zeker volgen op je blog om te zien/lezen wat je allemaal meemaakt. Heel veel plezier daarmee en ik wens je veel unieke ervaringen toe.
  6. Martijn:
    28 juni 2011
    Hoi Bas,

Aftellen dan maar! Leuk om je op deze manier te volgen straks.

Groetjes,

Martijn en Brigita
  7. Roy:
    2 juli 2011
    Heej Bassie,

Veel plezier gewenst op deze mooie trip!
    Enne, je hebt je darts toch wel bij je?

hoi van Roy!
  8. Wim Akkermans:
    7 juli 2011
    Hallo Bas,

ik wens jullie alvast een goede reis, succes en plezier toe.
    Het lijkt me leuk om jullie te volgen en dat ga ik dan ook doen.

Sportieve groet aan jullie beide,

Wim
  9. Arnoldine:
    8 juli 2011
    Hey Bas,

Succes met alle voorbereidingen en een hele mooie reis gewenst.
    Ik lees graag wat je allemaal gaat beleven!

Groetjes,
    Arnoldine
  10. Lia:
    10 juli 2011
    Hola Bas, Bedankt voor het versturen van de foto's, echt super!! Leuk om je op deze manier te volgen en op de hoogte te zijn! Ik wens je heel veel plezier en geniet ervan!!! En natuurlijk ook voor Cathelijne! Lieve groetjes, Lia
  11. Tanja en Lex:
    14 juli 2011
    Hey Bas,

Mooie reis ga je maken hoor! En dan het laatste deel samen met Cathelijne in een prachtige omgeving. Helemaal top!

Heel veel succes en plezier met alle voorbereidingen. We zullen jullie blog nauwkeurig volgen.

Tanja & Lex.
  12. Fieke:
    15 juli 2011
    Wouw! Wat een geweldige onderneming staat er voor je deur. Ik wens je heel veel plezier en cultureel genot along the way. Ik ga je zeker volgen via je blog.
    Greetzzz Fieke
  13. Saskia van Beekveld:
    29 juli 2011
    Ha Basman,

Schitterende reis volgens mij. Ik (en veel van je oudcollega's bij Rabo Dommel en Aa) gaan je volgen.
    Geniet er samen van!

Groetjes Saskia